Sklep internetowy TITU ORIGINAL działający pod adresem https://www.tituoriginal.pl/ należący do Agnieszki Pawlusek, prowadzącej działalność gospodarczą TITU ORIGINAL AGNIESZKA PAWLUSEK z siedzibą na ul. Barwinek 9/20, 25-150 Kielce, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługującego się numerem NIP 6572305815 i REGON 387408758
Kontakt ze sklepem internetowym możliwy jest pod adresem e-mail t[email protected] oraz pod numerem telefonu +48 500 213 810.
- 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1) Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
2) Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93),
3) Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu cywilnego),
4) Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej, w tym dokonująca zakupów w Sklepie w celu związanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą, gdy korzystanie ze Sklepu w tym dokonywanie zakupów w Sklepie stanowi dla tej osoby charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępniony na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej.
5) Przedsiębiorca–Konsument osoba fizyczna, w tym dokonująca zakupów w Sklepie w celu związanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą, gdy korzystanie ze Sklepu w tym dokonywanie zakupów w Sklepie nie stanowi dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej.
6) Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.tituoriginal.pl/sklep/regulamin/,
7) Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://www.tituoriginal.pl/sklep/, prowadzacy sprzedaz na odleglość
8) Sprzedawca – Agnieszka Pawlusek, prowadząca działalność gospodarczą TITU ORIGINAL AGNIESZKA PAWLUSEK z siedzibą na ul. Barwinek 9/20, 25-150 Kielce, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługującego się numerem NIP 6572305815 i REGON 387408758.
- 2
Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów z zakresu rękodzieła uwidocznionych na stronach Sklepu.
2. Oferowane przedmioty są nowe. - Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
5. Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem. - Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
- 3
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności założenia konta w Sklepie.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
- Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
- Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.
- 4
Składanie zamówienia
- Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
- Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto z poziomu zakładki Moje konto lub w trakcie składania zamówienia.
- W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
- wybrać i skonfigurować produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”,
- z widoku koszyka kliknąć w przycisk „Przejdź do kasy”,
- zalogować się do swojego konta w Sklepie, założyć konto lub wybrać opcję zakupu bez logowania – nie dotyczy Kupującego, który zalogował się do swojego konta przez rozpoczęciem składania zamówienia,
- podać adres do wysyłki zamówienia – jeśli Kupujący wcześniej dodał określone dane do konta, może wybrać te dane bez konieczności ponownego ich uzupełniania albo podać inne dane,
- wybrać sposób dostawy i metodę płatności za zamówienie- jeśli jest możliwa taka opcja,
- zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować – Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,
- kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienie w postaci płatności za pośrednictwem serwisu https://www.przelewy24.pl/, po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę” Kupujący zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną serwisu https://www.przelewy24.pl/ celem dokonania płatności za zamówienie. Po dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienia inną niż płatność za pośrednictwem serwisu https://www.przelewy24.pl/, po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę” zostanie przeniesiony od razu na stronę z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
- 5
Formy dostawy i metody płatności
- Kupujący ma do wyboru następujące formy dostawy zakupionych produktów:
- Hamaki:
przesyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD:
przedpłata – 20 zł (niezależnie od ilości produktów w koszyku)
- Zabawki:
przesyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD:
przedpłata – 16 zł
przesyłka do paczkomatu Inpostu:
przedpłata – 14 zł
- Koszt dostawy ponosi Kupujący, chyba, że Sprzedawca odmiennie określi w Sklepie.
- Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty:
- płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl
- płatność za przelewem na konto bankowe w terminie do 3 dni od złożenia zamówienia
52 1050 1416 1000 0097 3482 9824
TITU ORIGINAL AGNIESZKA PAWLUSEK
UL.BARWINEK 9/20 25-150 KIELCE
- 6
Realizacja zamówienia
- Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 4 Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
- Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Kupującego. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki.
- Czas realizacji zamówienia to około 21-36 dni roboczych chyba że Sprzedawca poinformuje inaczej.
- Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jeden produkt, czasem realizacji zamówienia jest najdłuższy czas wskazany w opisie produktu wchodzącego w skład zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili dokonania płatności za zamówienie.
- Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego.
- Wysyłka zamówienia do Kupującego realizowana jest w sposób wybrany przez Kupującego zgodnie z § 5 ust. 1 Regulaminu.
- Czas dostawy zamówienia do Kupującego zależny jest od wybranej przez Kupującego metody wysyłki i liczony jest od dnia zrealizowania zamówienia zgodnie z § 6 ust. 3 Regulaminu.
- 7
Odstąpienie od umowy Konsumenta i Przedsiębiorcy-Konsumenta
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie zakupionych rzeczy.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy:
- świadczenia usług rozpoczętego, za zgoda Konsumenta, przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówienia lub ściśle związanych z jego osobną;
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
- dostarczania prasy;
- usług w zakresie gier hazardowych.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą na adres TITU ORIGINAL ul.Barwinek 9/20, 25-150 Kielce lub pocztą elektroniczną na adres [email protected]
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Informujemy, iż formularz ten należy wypełnić́ i odesłać́ tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Korzystanie z formularza jest fakultatywne.
Adresat:
TITU ORIGINAL AGNIESZKA PAWLUSEK
ul. Barwinek 9/20, 25-150 Kielce
e-mail: [email protected]
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
1.
2.
3.
4.
5.
.
Numer zamówienia:
Data zawarcia umowy:
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów):
Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- 8
Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
- żądać wymiany produktu na wolny od wad,
- żądać usunięcia wady,
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego,, jednak nie jest to obowiązkowe.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku zgłoszenia reklamacji)
Adresat: TITU ORIGINAL AGNIESZKA PAWLUSEK
ul. Barwinek 9/20, 25-150 Kielce
Imię i nazwisko klienta:
Adres korespondencyjny klienta:
E-mail:
Tel:.
PRZEDMIOT REKLAMACJI:
Nazwa produktu:
Data nabycia produktu:
Cena(zł):
Nr zamówienia:
Formularz reklamacyjny
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):
Wady zostały stwierdzone (data stwierdzenia wady)
DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:
Proszę o usunięcie wady / wymianę rzeczy na wolną od wad / obniżenie ceny / odstąpienie od umowy*. * – niepotrzebne skreślić W przypadku braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany towaru na inny proszę o zwrot wartości przedmiotów.
Czytelny podpis: - Kupujący, który wykonuje uprawniania z tytułu rękojmi, może na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy produkt na adres Sprzedawcy.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.
- Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).
- 9
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- 10
Postanowienia końcowe
- Regulamin jest integralną częścią zawieranej między Kupującym a Sprzedawcą umowy sprzedaży.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy.