ZWROT
Klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówienia zgodnie z art. 27 Ustawy i prawach konsumenta.

W celu rezygnacji z zakupu należy:

  • w ciągu 14 dni od doręczenia zamówienia przesłać na adres: [email protected] wypełniony i podpisany formularz odstąpienia od umowy (wzór w regulaminie)
  • odesłać zakupiony produkty z którego chcemy zrezygnować w ciągu kolejnych 14 dniu od złożenia formularza
  • wysłać produkt na adres:
    TITU ORIGINAL Agnieszka Pawlusek
    Barwinek 9/20
    25-150 Kielce

Dodatkowo:

  1. Koszty zwrotu towaru pokrywa klient
  2. Przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą przyjmowane a koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.
  3. Towary wysyłane w formie e-przesyłek (odbiór w punkcie) i do paczkomatów nie będą odbierane.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJA

Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad. Na podstawie Kodeksu Cywilnego (art. 556–576) odpowiadamy za wady prawne i fizyczne (rękojmia za wady) przez okres 2 lat od daty zakupu, a jeśli sprzedawany produkt ma wadę reklamację można ją zgłosić w następujący sposób:

  • Przesłać na adres: [email protected] wypełniony i podpisany formularza reklamacyjnego (wzór w regulaminie)
  • Do wysłanego formularza należy dołączyć dowód zakupu ( potwierdzenie przelewu, e-mail ect.)
  • Wadliwy produkt należy odesłać na adres:
    TITU ORIGINAL Agnieszka Pawlusek
    Barwinek 9/20
    25-150 Kielce
  • towary wysyłane w formie e-przesyłek (odbiór w punkcie) i do paczkomatów nie będą odbierane a reklamacja nie zostanie rozpatrzona
  • Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
    • żądać wymiany produktu na wolny od wad,
    • żądać usunięcia wady,
    • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia
  • Dostarczenie towaru z zaakceptowanej reklamacji odbywa się na koszt sprzedawcy
  • Przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą przyjmowane a koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi
X