Uwaga! Ekipa TITU na urlopie w terminach: 17-27.07.2021r. oraz 14-24.08.2021r. w tych terminach realizacje zamówień zostają zawieszone. Obecnie najbliższy czas rozpoczęcia realizacji zamówienia to 25.08.2021r. Bardzo dziękujemy za każde zamówienie. Ekipa TITU

ZWROT
Klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówienia zgodnie z art. 27 Ustawy i prawach konsumenta.

W celu rezygnacji z zakupu należy:

  • w ciągu 14 dni od doręczenia zamówienia przesłać na adres: [email protected] wypełniony i podpisany formularz odstąpienia od umowy (wzór w regulaminie)
  • odesłać zakupiony produkty z którego chcemy zrezygnować w ciągu kolejnych 14 dniu od złożenia formularza
  • wysłać produkt na adres:
    TITU ORIGINAL Agnieszka Pawlusek
    Barwinek 9/20
    25-150 Kielce

Dodatkowo:

  1. Koszty zwrotu towaru pokrywa klient
  2. Przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą przyjmowane a koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.
  3. Towary wysyłane w formie e-przesyłek (odbiór w punkcie) i do paczkomatów nie będą odbierane.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJA

Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad. Na podstawie Kodeksu Cywilnego (art. 556–576) odpowiadamy za wady prawne i fizyczne (rękojmia za wady) przez okres 2 lat od daty zakupu, a jeśli sprzedawany produkt ma wadę reklamację można ją zgłosić w następujący sposób:

  • Przesłać na adres: [email protected] wypełniony i podpisany formularza reklamacyjnego (wzór w regulaminie)
  • Do wysłanego formularza należy dołączyć dowód zakupu ( potwierdzenie przelewu, e-mail ect.)
  • Wadliwy produkt należy odesłać na adres:
    TITU ORIGINAL Agnieszka Pawlusek
    Barwinek 9/20
    25-150 Kielce
  • towary wysyłane w formie e-przesyłek (odbiór w punkcie) i do paczkomatów nie będą odbierane a reklamacja nie zostanie rozpatrzona
  • Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
    • żądać wymiany produktu na wolny od wad,
    • żądać usunięcia wady,
    • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia
  • Dostarczenie towaru z zaakceptowanej reklamacji odbywa się na koszt sprzedawcy
  • Przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą przyjmowane a koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi
X